Nakon što uplata kreditnom karticom bude vidljiva na našem transakcijskom računu roba se priprema za isporuku. Dostava se vrši dostavnom službom DPD d.o.o. kurirska in paketna distribucija, Celovška cesta 492, SI-1210 Ljubljana-Šentvid, Slovenija.

U slučaju kupnje po pouzeću, proizvod se priprema za otpremu odmah nakon narudžbe.

Rok isporuke je od 3-7 dana od ponedjeljka do petka za sve naručene i plaćene proizvode. Ako iz nekog razloga nećemo moći dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno ćemo kontaktirati kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Prodavač se u ponudu web shopa www.ehorti.hr obvezuje uvrstiti samo dostupne i isporučive artikle te je iz tog razloga kupac u zaštićen od situacije nemogućnosti isporuke nekog od kupljenih proizvoda. Ako se propust ipak dogodi, ili zbog nekog nepredviđenog razloga (više sile ili slično) prodavač neće moći isporučiti kupljene proizvode, obvezuje se kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku od najviše 7 radna dana.

Dostava se obavlja radnim danom, te se kupljena roba na željenu adresu za područje kopnene Hrvatske i Slovenije izvršava u roku od 3-7 radnih dana, dok se dostava na otoke vrši prema rasporedu na stranicama DPD.

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Troškovi dostave nisu uključeni u cijeni robe iskazane uz artikl već se pribrajaju ukupnom iznosu u pregledu narudžbe. Troškove dostave sadržavat će i predračun po kojem se vrši plaćanje, a koja se kupcu dostavlja na e-mail odmah, nakon što kupac zaključi narudžbu. Cijena dostave ovisi o vrsti, volumenu i težini robe te potrebne udaljenosti transporta.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda isti pregledati u prisustvu dostavnog radnika. Ako uoči bilo kakva oštećenja, dužan ih je odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, o tome napraviti zapisnik, obrazac kojeg dostavljač ima uza se, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ako kupac propusti postupiti na ovaj način, naknade reklamacije nećemo moći uvažiti.

Prodavač ne preuzima odgovornost za eventualne nenamjerne štete i oštećenja imovine kupca, koje mogu nastati prilikom dostave robe a odnose se na:

  • propadanje terena i ulaza na posjed (za teška teretna dostavna vozila),
  • oštećenja nastala uslijed preuskih ulaza u posjed i prolaza kroz posjed,
  • oštećenja na robi nastala prilikom pružanja dodatnih usluga na zahtjev kupca (npr. dizanje na krov, balkon i sl.)

Nakon predaje paketa dostavnoj službi kupac zaprima obavijest na kontakt e-mail adresu upisanu u narudžbi. Obavijest sadrži račun u pdf-u te poveznicu za praćenje paketa koja na dan isporuke omogućuje uvid u vremenski period unutar 1h kada se očekuje dolazak kurira na adresu i omogućuje direktne izmjene vezane za isporuku. Na dan dostave kupac zaprima automatsku SMS obavijest dostavne službe na kontakt broj mobilnog telefona upisan u narudžbi, sa navedenim očekivanim vremenom dostave.

Ukoliko zbog odsutnosti isporuka nije moguća u očekivanom terminu, kurir ostavlja obavijest te je potrebno kontaktirati dostavnu službu za dogovor ponovnog termina isporuke. U suprotnom slijedi povrat paketa nakon 5 radnih dana od posljednjeg statusa. Jedan ponovni pokušaj isporuke prije povrata paketa je uključen u cijenu dostave u narudžbi. Izmjena narudžbi predanih na dostavu nije moguća. Ukoliko želite dodatne informacije o dostavi slobodno nas kontaktirajte na e-mail: info.hr@ehorti.com